כיצד חלונות נקיים תורמים לעסק שלך?

עסקים רבים מבינים היום את החשיבות הרבה בשמירה על משרד נקי מאבק ולכלוך אך נוטים להתעלם מפן חשוב מאוד בניקיון המשרד והוא ניקוי חלונות. במאמר זה נסביר לכם את החשיבות בניקוי חלונות תקופתי.

העסקת חברת ניקיון למשרדים מקצועית הינה תנאי בל יעבור בימינו לניהול עסק מצליח.

משרד נקי ומצוחצח הינו כרטיס הביקור שלנו בעיני הלקוחות השונים ומעיד במידה רבה על איכות השירותים שאנחנו מציעים. ואולם, למרות ההקפדה על ניקיון האבק בעמדות העבודה, הרצפות ופינת האוכל, רבים מאיתנו נוטים לדחות את ניקוי החלונות.

נכון שחלונות מלוכלכים אינם משפיעים בצורה ישירה על בריאותם ואיכות עבודתם של צוות העובדים, אך הם משפיעים רבות על תדמיתו של העסק. דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים למשרד שמתיימר לתת רושם של שפע והצלחה אך שהחלונות בו דהויים ומלאים בכתמים של פגעי מזג האוויר, האם הדבר לא יצור רושם שלילי בעיניכם?

על מנת לדאוג לחלונות נקיים לאורך כל ימות השנה עליכם לקבוע עם חברת הניקיון למשרדים שעמה אתם עובדים מועדים קבועים לניקוי החלונות. בכל הקשור לתדירות הניקוי מומלץ להתאימה לעונות השנה ולתנאי מזג האוויר (בחורף מטבע הדברים מנקים פחות לעומת הקיץ בשל הגשמים). במידה ומשרדכם ממוקם בקומה גבוהה שאינה מאפשרת גישה נוחה של איש ניקיון, תתייעצו עם חברת הניקיון למשרדים בנוגע לאופציה של ניקוי חלונות בגובה.

Share:

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *