חברת ניקיון משרדים – כיצד לבחור בין האפשרויות?

סוגיה שמעסיקה לא מעט בעלי עסקים הינה כיצד לבחור חברה לניקיון משרדים, שתענה על הצרכים של העסק הן מבחינת טיב השירות שהיא מציעה והן מבחינת המחיר. במאמר זה ריכזנו עבורכם דגשים חשובים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המתאימה.

ישנן מספר נקודות שיש לבחון טרם בחירת חברת ניקיון משרדים:

ניסיון – חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ותק וניסיון מוכחים בתחום ניקיון משרדים. לשם כך רצוי להשקיע מספר ימים ולבדוק באופן יסודי הן דרך הרשת והן דרך חוות דעת של מכרים ועמיתים האם החברה אמינה ומספקת את התוצאות הרצויות.

עובדי החברה – סוגיה חשובה נוספת הינה האם החברה מעסיקה עובדים קבועים שמתמחים בניקיון משרדים ועל כן מכירים את העבודה על בוריה (דבר שמטבע הדברים יסייע להם להתאקלם במשרדכם תוך זמן קצר), או שהם מעסיקים עובדים זמניים שמתחלפים לעתים קרובות ועל כן סביר להניח שרמת המקצועיות שלהם בתחום הספציפי של ניקיון משרדים איננה גבוהה במיוחד.

חומרי ניקוי – חלק בלתי נפרד מעבודת ניקיון משרדים מוצלחת הינה חומרי הניקוי בהם משתמשים. ככל שחומרי הניקוי יהיו יותר איכותיים הציוד במשרדכם יישמר בצורה טובה יותר וכך גם התוצאה הסופית תהיה מספקת יותר.

שעות העבודה – משרדים שבהם ישנה תנועה מתמדת של לקוחות תעדיף ברוב המקרים להעסיק מנקה במהלך שעות הפעילות של המשרד. לעומתם ישנם משרדים שמעדיפים לדחות את ניקיון המשרד לשעות הערב. עליכם לברר עם חברת הניקיון משרדים את שעות הפעילות של עובדיה והאם התנאים שהיא מציעה מתאימים לצרכים של העסק שלכם.

מחיר – על מנת להבין אם הצעת המחיר שקיבלתם מחברה מסוימת הינה הגיונית רצוי לבצע סקר שוק בקרב מספר חברות תוך כדי התייחסות לקריטריונים שצוינו לעיל. לאחר שתקבלו תמונה כוללת על טיב השירותים ואיכותם תוכלו לקבוע האם העסקה שהוצעה לכם משתלמת כלכלית.

מקווים שהצלחנו לסייע לכם בביצוע ההחלטה הנכונה.

שיהיה בהצלחה!

Share:

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *