היתרונות בהעסקת חברת ניקיון על פני מנקה

חברות רבות מתלבטות בסוגייה בין אם להעסיק מנקה פרטי או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים. על אף שלשתי האופציות הללו קיימים יתרונות וחסרונות, במאמר זה נראה לכם שבטווח הארוך העסקתה של חברת ניקיון משרדים רווחית ומשתלמת יותר עבור הארגון שלכם.

מגוון רחב של שירותים

להבדיל ממנקה פרטי אשר מציע שירותים מאוד ספציפיים (שטיפת רצפות, ניקוי אבק, תחזוקת מטבח וכדומה), חברת ניקיון למשרדים תספק לכם במקרה הצורך גם שירותים כגון פוליש, ריסוס והדברה, ניקיון שטיחים, ניקוי חלונות בגובה ועוד. יכולתה לענות על צרכים רבים לא רק שתחסוך לכם כסף בהזמנת עבודות מבחוץ היא גם תחסוך לכם טרחה וזמן בחיפוש אחר המלצות לחברות שמתמחות בתחום הספציפי לו אתם זקוקים.

חופשה או מחלה

מטבע הדברים, אין אדם שלא מוצא את עצמו מפעם לפעם חולה או מתכנן חופשה. להבדיל ממנקה פרטי שייעדר מהעבודה במקרה של חופשה או מחלה ויותיר אתכם ללא שירותי ניקיון, חברה לניקיון משרדים תספק לכם כח אדם חלופי שיתייצב לעבודה בכל מקרה בו העובד הקבוע לא יכול להגיע.

עבודה יסודית יותר

ראשית, חברות לניקיון משרדים מחזיקות לרוב ציוד מקצועי ואיכותי אשר מספק תוצאות טובות ויעילות יותר בניקוי המשטחים השונים מאשר ציוד סטנדרטי כגון דלי, סחבה ומטאטא. כמו כן, בכל רגע נתון ישנו אדם חיצוני אשר מפקח על עבודתו של המנקה, דבר אשר חוסך לכם זמן בביצוע ביקורות ניקיון ומבטיח שהמשרד תמיד יהיה נקי ומצוחצח.

אתם לא משלמים משכורת

בהעסקתה של חברת ניקיון למשרדים אינכם משלמים משכורת לעובד הניקיון וכך גם לא מחויבים בכיסוי הזכויות הסוציאליות המגיעות לו כחוק. יתר על כן, הוצאה זו נחשבת להוצאה מוכרת במס שעליה אתם מקבלים חשבונית בסוף כל חודש.

כפי שניתן לראות, קיימים יתרונות רבים בהעסקתה של חברת ניקיון למשרדים על פני עובד ניקיון פרטי. מלבד החסכון בהוצאות השונות אתם זוכים לשקט נפשי וידיעה שבכל רגע נתון

יש מישהו שדואג לנראות של המשרד שלכם. זכרו שהמראה של המשרד שלכם ורמת הניקיון בו יהיו אלה שיקבעו את הרושם הראשוני שיקבלו הלקוחות מהשירותים שיש לעסק שלכם להציע.

Share:

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *