עיצוב משרד מיוחד לחובבי החתולים שבינינו

 

עיצוב אינדיאני

 

טפט עשיר ומרהיב ביופיו

 

אמנם העיצוב כאן מתאפיין במינימליזם אבל מי צריך יותר מזה?

 

עיצוב אקלקטי

 

עיצוב מודרני

 

עיצוב קלאסי בגוונים של אפור וכסף

 

חלומו של כל חובב ספרים

בעשורים האחרונים המודעות לאיכות הסביבה עלתה וחדרה לתחומים רבים בחיינו. רבים מאתנו משקיעים זמן במחזור האשפה, נמנעים מרכישתם של מוצרים שידועים כמזהמים ועוד. דברים אלה אכן בעלי השפעה אך למה להגביל אותם אך ורק למסגרת הביתית? להלן מספר עצות שימושיות שיסייעו לכם להפוך את משרדכם לידידותי לסביבה.

הימנעו מבזבוז חשמל

בסוף כל יום עבודה עשו סיבוב ברחבי המשרד וכבו את כל המחשבים, המסכים, המדפסות ושאר הציוד שלא יהיה בו שימוש במהלך היום או הלילה והשאירו אותם מכובים עד לשימוש הבא. כאשר אתם יוצאים מחדר כלשהו ליותר מכמה דקות השתדלו לכבות את האור אחריכם. כמו כן, העדיפו את השימוש במנורות חסכוניות. במידה ואינכם מוצאים את הזמן לעשות את הפעולות הללו אתם יכולים לבקש מחברת ניקיון המשרדים שאתם מעסיקים לדאוג בסוף כל יום לעבור בכל חללי המשרד ולכבות את המכשירים.

 צרכנות נבונה

האם באמת יש לכם צורך בכוסות פלסטיק או נייר ליד עמדת השתייה? האם לפני שאתם זורקים לפח דף נייר בדקתם שניתן להשתמש גם בצדו השני? האם כל מה שאתם קונים למשרד באמת יש צורך בו? זכרו ששינוי קטן של הרגלי השימוש שלכם בציוד המשרדי יכול לחולל שינוי גדול.

 השתמשו במוצרים ידידותיים לסביבה

תתחילו בקטן -  עברו להשתמש בנייר ממוחזר, במרקרים לא רעילים, בעטים שניתנים למילוי מחדש ועוד. תאמינו לנו שביחס לתמורה שמקבלים ההשקעה הכספית איננה גבוהה בהרבה מהמוצרים הרגילים.

 השתמשו בחומרי ניקוי ירוקים

להבדיל מפעם, שחומרי ניקוי אקולוגיים נפלו באיכות הניקיון שהם מספקים מחומרי ניקוי רגילים, היום כמעט ולא קיים הבדל בין רמת האפקטיביות של האחד על האחר. תבקשו מחברת ניקיון למשרדים שלכם להשתמש אך ורק בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה. בכך תתרמו לא רק לסביבה אלא גם לעובדים שלכם שיימנעו משאיפת כימיקלים רעילים במהלך יום העבודה.

תשאפו למשרד נקי מניירת

למרות שמשרד נקי לחלוטין מניירת נשמע כרעיון לא מציאותי, בהחלט מספיק לשאוף להגיע לשם. העדיפו לקרוא תכנים על צג המחשב וצמצמו עד כמה שניתן את השימוש במדפסת. במידה ואתם צריכים בכל זאת להדפיס מסמכים וודאו כי אתם משתמשים בנייר ממוחזר.

מפאת חוסר זמן רובנו נוטים להזניח את המקום שבו אנו מבלים את מרבית שעות היממה – המשרד שלנו. מה שאנחנו לא לוקחים בחשבון זה שחוסר הארגון עולה לנו ביוקר, שכן הוא מבזבז לנו זמן יקר ופוגע בפרודוקטיביות של העבודה. במאמר זה קיבצנו עבורכם עצות שימושיות שיסייעו לכם לארגן את משרדכם אחת ולתמיד.

 ארגון המשרד איננו חייב לגזול מכם ימים שלמים ובהחלט מומלץ לפרוש את העבודה על פני תקופת זמן מתמשכת. במידה ואתם לא מוצאים את הזמן לארגון וסידור המשרד כחלק מפרויקט מתמשך, אתם בהחלט יכולים להסתייע בשלבים הראשוניים בחברת ניקיון המשרדים שאתם עובדים עמה. להלן דגשים חשובים שמומלץ לשים אליהם לב בארגון וניקיון משרדכם.

 טיהור המשרד

בשלב הראשון עליכם להיפטר מכל דבר שאתם לא צריכים ושלא משמש אותכם בעבודה השוטפת. חוק זה חל על כל פריט או אובייקט שלא שימש אותכם בתקופה האחרונה, כגון: ריהוט, ציוד, קישוטים, צמחים ועוד. זכרו כי כל פריט שכזה שעומד ומעלה אבק פוגע בנראות של משרדכם, משווה לו מראה של עליבות ומטבע הדברים משפיע גם על איכות עבודתכם.

הגדירו "אזורים" של עבודה

בשלב השני עליכם לחלק את משרדכם לאזורי פעילות בהם תקבעו איזה סוג של עבודה תתבצע. שולחן העבודה למשל הוא אזור העבודה העיקרי שבו יאוחסנו בדרך קבע אך ורק דברים שמשמשים אותכם ברמה היומית. ארון המדפים הוא האזור המשני ובו תאחסנו את כל הקלסרים והניירת שמשמשת אתכם לעבודה אך שאיננה מתייחסת לעבודה היומיומית. תגדירו לעצמכם בנוסף גם אזור אספקה שבו תניחו את מלאי הציוד שעלול לשמש אותכם בשלב זה או אחר.

שנו את אופן תיוק המסמכים

בעידן הדיגיטלי פוחת הצורך באחסון ותיוק ניירות בקלסרים. תבדקו אילו מהקבצים אתם יכולים לאחסן במחשב וודאו כמובן שיצרתם גיבויים לכל פיסת אינפורמציה.

ארגנו את שולחן העבודה שלכם

ההמלצה היא קודם כל לפנות את השולחן מכל הדברים, לנקות אותו ביסודיות ולאחר מכן להחזיר את הפריטים אשר חיוניים לעבודתכם השוטפת. לאחר מכן הצטיידו במגשים למסמכים וכלים שולחניים אחרים לארגן את כל הציוד הרלוונטי.

 ארגון המגירות

תגדירו מראש ייעוד לכל מגירה – מגירה לציוד משרדי, מגירה לדואר, מגירה לניירת חשובה שלא אמורה להיות חשופה לעיני כל, מגירה לפריטים אישיים וכדומה.

 הקצו שטח אחסון למסמכים שמיועדים לגריסה

מכירים את זה שאתם פותחים את המגירות ומוצאים מסמכים או קבלות מלפני עשור? אם כן, עליכם לשנות את המצב. תארגנו לכם תיבה או מגירה שייעודה הוא לאחסן ניירת בעלת תאריך תפוגה כגון, מסמכים משפטיים או פיננסיים שכעבור מספר חודשים מאבדים מהרלוונטיות שלהם. באופן זה תוכלו לנהל מעקב שוטף אחר כל מסמך שעובר דרככם ולהפטר בזמן ממסמכים לא חיוניים.

 צרו קובץ ארכיון

קובץ זה נועד לאגד את כל החומרים ששימשו אתכם במהלך עבודתכם על פרויקט כלשהו.

היתרון בארגון מסוג זה הוא שבכל רגע נתון תדעו בדיוק לאן לגשת והיכן לחפש דברים, בין אם למען תיקונים כאלה ואחרים או על מנת לקבל השראה וידע מפרויקט שעבר זמן מאז סיומו.

זכרו כי כמות המאמץ שתשקיעו בארגון וניקיון המשרד תבוא לידי ביטוי בפרודוקטיביות שתגלו בעבודתכם. במקום לבזבז את זמנכם היקר בחיפוש אחר דברים בערימות מבולגנות תוכלו להקדישו להתקדמות בעבודה. מאחלים לכם בהצלחה.

חדרי השירותים הינם בין החללים הכי חשובים במשרדכם שכן הם משמשים לאורך היום הן את עובדי המשרד והן את הלקוחות המבקרים בו. הקפדה על ניקיון חדרי השירותים יגן על העובדים שלך ממחלות, ישפר את המורל והפרודוקטיביות של העובדים וכך גם ישפיע על הנראות של העסק שלך בפני קהל הלקוחות.

 כידוע, הדרך הטובה ביותר לשמירה על ניקיון חדרי השירותים הינה הקפדה יומיומית ותחזוקה שוטפת. משימה זו אמורה להיות חלק אינטגרלי מהשירותים המסופקים לכן על ידי חברת ניקיון למשרדים ועליכם לוודא כי עובד הניקיון מודע למצופה ממנו ולהגדיר לו את כמות הפעמים במהלך היום בהן אתם רוצים שהוא יפקח על חדרי השירותים.

במסגרת ניקוי חדרי השירותים על עובד הניקיון לדאוג לדברים הבאים:

    1. חיטוי תדיר של האסלות, הכיורים והרצפות
    2. פינוי אשפה
    3. חידוש מלאי מגבות הנייר לידיים, נייר טואלט, סבון לידיים, מפיצי ריח וכדומה.

 בכל הנוגע לחומרי הניקוי ולציוד הנדרש לתחזוקת חדרי השירותים, חברת ניקיון למשרדים היא זו שאמורה לספק את החומרים והציוד הנדרשים. קחו בחשבון שאם תרצו שעובד הנקיון ישתמש בחומרים "מיוחדים" (לדוגמא חומרי ניקוי אורגניים) תאלצו לדאוג לכך בעצמכם או לחלופין להוסיף תוספת תשלום לחברת ניקיון למשרדים.

כפי שניתן לראות, שמירה על חדרי שירותים סטריליים ונעימים איננה משימה קשה, כל עוד דואגים לכך ברמה היומית.

הקפדה על בריאותם ובטיחותם של עובדי המשרד ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על הפרודוקטיביות של הארגון. העסקתה של חברת ניקיון משרדים מקצועית תסייע לא רק למראה מוקפד ומקצועי של המשרד אלא גם תבטיח את בריאותם של העובדים שלכם.

במאמר זה נראה לכם כיצד ניקיון מקצועי יתרום ליעילותו של העסק שלכם.

שמירה על בטיחותם של העובדים

במידה ועד היום נעזרתם בצוות שלכם לביצוע עבודות ניקיון כלליות, כדאי לכם לחשוב פעמיים, שכן הסיכויים לפגיעה בבריאותו של עובד שאינו מיומן בשימוש במכשירים וחומרי ניקיון כאלה או אחרים הינם גבוהים למדי ועלולים להביא לידי תביעה משפטית במקרה של נזק בריאותי ובעקבות זאת לתשלום פיצויים לעובדי המשרד. חברת ניקיון למשרדים תקצה לכם עובד מיומן ובעל ניסיון בתחום שידאג באופן תדיר לניקיון חללי המשרד. כמו כן, עובד זה יהיה מבוטח מראש בחברה שבה הוא עובד לכל מקרה של נזק בריאותי כלשהו.

הפחתת היעדרויות מהעבודה

כידוע לכולנו, לכלוך ואבק תורמים להתפתחותם והתרבותם של חיידקים ובקטריות. ככל שסביבת העבודה תהיה יותר מלוכלכת הסיכויים להיווצרותו של מעגל קסמים בו עובדים מדביקים אחד את השני רק ילכו ויגדלו, דבר שמטבע הדברים יוביל להיעדרותם של עובדים רבים מהמשרד ולירידה בתפוקה. הימצאותו של איש ניקיון במשרד תבטיח שאזורים בעלי ריכוז גבוה של חיידקים כגון, חדרי השירותים, המטבחים, עמדות המחשב ואזורים נוספים יתוחזקו באופן שוטף.

שמירה על הארגון והסדר

מלבד שירות ניקיון משרדים, איש הניקיון ידאג לארגן את הציוד והחומרים השונים במשרד. כך למשל, הוא יוודא כי חומרי ניקוי חזקים ומסוכנים לא יהיו מוצגים לכל, הוא יקפיד לשים לב

כי הרצפות נקיות ולא חלקות יתר על המידה, דבר שעלול להוביל לפציעתם של העובדים. כמו כן, הוא ידאג לסכנות דוגמת כבלים חשמליים שחוסמים את המעבר ועוד.

כפי שניתן לראות, העסקתה של חברת ניקיון למשרדים תסייע לכם לשמור על רמת הבטיחות במקום העבודה ותעניק לעובדים סביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית.

בין אם אתם מנהלים משרד קטן עם מספר מצומצם של עובדים או בין אם מדובר במשרד גדול שמונה עשרות ואף מאות אנשי צוות, שמירה על סביבת עבודה נקייה ומסודרת הינה צורך חיוני למען עתידו של העסק שלכם. משרד נקי יבטיח לא רק את בריאותם של העובדים אלא ישפיע גם על כיצד הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים יתפסו את העסק שלכם. מכיוון ששמירה מתמדת על ניקיון המשרד הינה משימה לא פשוטה, ההמלצה היא לשכור את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים בעלת ניסיון מוכח בתחום. במאמר זה נציג בפניכם את היתרונות הקיימים בהעסקתה של חברת ניקיון למשרדים.

יצירת רושם ראשוני חיובי

במציאות בה ההתרשמות הראשונית מאדם זה או אחר נקבעת קודם כל על סמך המראה החיצוני שלו, חשוב לזכור שההתרשמות מהעסק שלכם והשירותים אותם הוא יכול להציע נמדדת באותה צורה בדיוק. אם סביבת העבודה הינה מבולגנת או מטונפת, הדבר עלול להשפיע על המשך התפתחותכם העסקית, שכן במידה והרושם הראשוני שלקוחות פוטנציאליים יקבלו מכם הוא של לכלוך ואי סדר במשרדכם, סביר להניח שהם לא ירצו להכנס אתכם ליחסי עבודה.

האמינות שאתם משדרים

אי הקפדה על סביבת עבודה מסודרת ונקייה עלולה בין היתר להוריד מהאמינות שאתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם, שכן הם עלולים בטעות לחשוב שהשירותים שתעניקו להם יתאפיינו באותו חוסר רצינות כמו המראה של משרדכם. לפיכך, על מנת לשדר ללקוחותיכם תחושה של בטחון, אמינות ושירותיות תדאגו להקפיד על ניקיון המשרד.

חוויית עבודה נעימה לצוות העובדים

מעטים האנשים שירצו להעביר את מרבית יומם במשרד מאובק, מלוכלך ומטונף. מלבד התסכול שהדבר יצור בקרב העובדים, מרבית הסיכויים שזה גם יפגע בתפוקה שלהם שכן הם יהיו טרודים במחשבות על איכות האוויר שהם נושמים. בנוסף לכך, קיים סיכוי סביר שמשרד מוזנח יבריח מועמדים מוכשרים לעבודה שרואים בסביבת עבודה היגיינית ונעימה תנאי בל יעבור לכינון יחסי עבודה.

שכירת שירותיה של חברת ניקיון למשרדים תבטיח שמשרדכם יהיה נקי ומצוחצח בכל רגע נתון, וכי הרושם אותו תשדרו ללקוחותיכם יהיה שהם נמצאים בידיים טובות.

סוגיה שמעסיקה לא מעט בעלי עסקים הינה כיצד לבחור חברה לניקיון משרדים, שתענה על הצרכים של העסק הן מבחינת טיב השירות שהיא מציעה והן מבחינת המחיר. במאמר זה ריכזנו עבורכם דגשים חשובים שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המתאימה.

ישנן מספר נקודות שיש לבחון טרם בחירת חברת ניקיון משרדים:

ניסיון – חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ותק וניסיון מוכחים בתחום ניקיון משרדים. לשם כך רצוי להשקיע מספר ימים ולבדוק באופן יסודי הן דרך הרשת והן דרך חוות דעת של מכרים ועמיתים האם החברה אמינה ומספקת את התוצאות הרצויות.

עובדי החברה – סוגיה חשובה נוספת הינה האם החברה מעסיקה עובדים קבועים שמתמחים בניקיון משרדים ועל כן מכירים את העבודה על בוריה (דבר שמטבע הדברים יסייע להם להתאקלם במשרדכם תוך זמן קצר), או שהם מעסיקים עובדים זמניים שמתחלפים לעתים קרובות ועל כן סביר להניח שרמת המקצועיות שלהם בתחום הספציפי של ניקיון משרדים איננה גבוהה במיוחד.

חומרי ניקוי – חלק בלתי נפרד מעבודת ניקיון משרדים מוצלחת הינה חומרי הניקוי בהם משתמשים. ככל שחומרי הניקוי יהיו יותר איכותיים הציוד במשרדכם יישמר בצורה טובה יותר וכך גם התוצאה הסופית תהיה מספקת יותר.

שעות העבודה – משרדים שבהם ישנה תנועה מתמדת של לקוחות תעדיף ברוב המקרים להעסיק מנקה במהלך שעות הפעילות של המשרד. לעומתם ישנם משרדים שמעדיפים לדחות את ניקיון המשרד לשעות הערב. עליכם לברר עם חברת הניקיון משרדים את שעות הפעילות של עובדיה והאם התנאים שהיא מציעה מתאימים לצרכים של העסק שלכם.

מחיר – על מנת להבין אם הצעת המחיר שקיבלתם מחברה מסוימת הינה הגיונית רצוי לבצע סקר שוק בקרב מספר חברות תוך כדי התייחסות לקריטריונים שצוינו לעיל. לאחר שתקבלו תמונה כוללת על טיב השירותים ואיכותם תוכלו לקבוע האם העסקה שהוצעה לכם משתלמת כלכלית.

מקווים שהצלחנו לסייע לכם בביצוע ההחלטה הנכונה.

שיהיה בהצלחה!

חלק מכם ודאי מכירים את התופעה: רשימת תורני הניקיון במשרד אינה מחייבת. היא ודאי לא מהווה ערובה לניקוי המשרד,קל וחומר – לניקוי יסודי שלו.  על מנת לוודא ולהבטיח כי המשרד ייוותר נקי באופן קבוע, חשוב להסתייע לשם כך בחברה המציעה שירות ניקיון משרדים.

נעים לבוא בבוקר על משרד נקי. נעים לשהות ולעבוד במשרד נקי ומסודר. העבודה במשרד כזה יעילה יותר. התפוקה רבה יותר. קל למצוא דברים במשרד נקי ומסודר. לקוחות יוצרים רושם ראשוני על אודות המשרד על פי מראה עיניהם. טוב מראה עיניים הרואות משרד נקי.

חברת ניקיון משרדי משקיעה כל מאמץ ומשאבים רבים על מנת לנקות אותם באופן מיטבי. חברה כזאת משתמשת בחומרי ניקוי ייעודיים וייחודיים לניקוי חפצים העשויים מחומרים שונים, כאשר הטיפול בכל סוג של חומר הוא מושכל וזהיר. חברת ניקיון לעולם אינה משתמשת בחומרים העלולים להזיק לציוד המשרדי או, גרוע מזה- למי מעובדי המשרד.

חברת ניקיון מקצועית משתמשת בחומרים ובציוד שנושאים תו תקן איכות ובטיחות מחמיר ומחייב. משרד, אשר מי שמופקדת על ניקיונו היא חברת ניקיון משרדים הוא משרד נקי, אסתטי, היגייני.

על פי מיטב שיקול הדעת, ודאי על פי הצרכים, מזמינה חברת הניקיון מדביר מקצועי מטעמה, לביעור מזיקים, אם על ידי ביצוע הדברה מונעת ואם וכאשר ניכרת נוכחתם של מזיקים שונים.

הואיל ופרופיל הצרכים של בעלי משרדים שונים בנושא הניקיון והתחזוקה הוא שונה, ניתן לבחור מתוך היצע שירותים מגוון את השירותים המתאימים לכם: שטיפה, פוליש והברקה קריסטלית, ניקוי ספות וריפודים שונים, ניקוי הריצוף והברקת פרקטים, ניקוי שטיחים, ניקוי חלונות ועוד.

כל המשרד הוא חלון ראווה שלו

זה מכבר הפנימו והטמיעו מנהלי משרדים רבים את העובדה, כי לניקיון המשרד יש השפעה גדולה, לא אחת מכרעת, על לקוחותיו. גם שירות אדיב עלול לא להספיק במשרדים שבהם שורר וניכר אי סדר והעדר ניקיון, שלא לומר- לכלוך.

 בעלי משרד שמכבד את עצמו, את עובדיו ואת לקוחותיו, מבינים היטב את הצורך בהקצאת זמן וכסף לשמירה קפדנית על משרד נקי. חברת ניקיון גמישה מעניקה לכם את הזכות ואת האפשרות לקבוע את הזמן המתאים לכם ביותר לניקוי המשרד, כך שלא תיפגע משום בחינה שהיא שגרת העבודה בו.

ניקיון יסודי אפקטיבי הוא ניקיון שמבצעת חברה המספקת שירותי ניקיון בכלל וניקיון משרדים בפרט. על מנת לתאם ציפיות וכדי להגדיר ולאפיין את הצרכים והדרישות שלכם בנושא ניקיון המשרד צרו קשר וקבעו פגישת ייעוץ ראשונית, ללא כל התחייבות.

זכותכם לבקש חוות דעת, המלצות ותעודות המוכיחות על מקצועיות החברה ועל שימושה בחומרים איכותיים ובטיחותיים בלבד. הקשר הישיר בין ניקיון ובריאות מצדיק ואף מחייב לעשות זאת.

חברת ניקיון מקצועית לא תקטין בחוזה שלה את אותיותיה של שום פסקה בה. כל מה שהיא מתחייבת לו יהיה גלוי. וכל גילוי שלה יהיה בבחינת גילוי נאות. אתם לא תידרשו לחתום לפני שהבנתם את כל הסעיפים הכלולים בחוזה והסכמתם עליהם.

בעידן בו אנו חיים היום, הרי שמן הסתם אין עוד רצפה סטנדרטית כפי שהיה לפני כמה עשרות שנים. אנשים אשר בונים או אשר משפצים את ביתם יכולים לבחור רצפה מסוגים שונים ומאריחים מחומרים שונים ובגדלים שונים לפי טעמם ונוחותם כמובן.

המבחר של מרצפות לרצפה הוא עצום, ויש אין ספור בתי מסחר למרצפות, וכמו כן אתרי אינטרנט רבים העוסקים בשיווק של מרצפות לרצפות מכל הסוגים והמינים. אחד הדברים החשובים ביותר לאחר התקנת רצפה היא תחזוקתה. כלומר, הנקיון השוטף שלה ושמירה על המראה החדש והנוצץ שלה לאורך שנים.

מה הוא פוליש ווקס?

פוליש ווקס הוא סדר פעולות של צחצוח ושפשוף יסודי של המרצפות וציפוין עם ווקס אשר הוא חומר שעוותי אשר עבר המסה בחום. בתחילת התהליך יש להסיר את כל הלכלוך והכתמים מן הרצפה בעזרת מכונת פוליש מיוחדת המתופעלת בידי חברות ניקוי מקצועיות, לאחר מכן מכסים את הרצפה בשכבת פוליש ווקס אשר כמובן מקנה למשטח הרצפה ברק מיוחד ומבליטה את הנקיון שלה בצורה בולטת ביותר. בנוסף, מקבלים גם הגנה מפני לכלוך וכתמים בעתיד. אין כל צל של ספק כי טיפול כזה הוא הרבה מעבר לריצוף אשר נראה נקי בלבד.

לאיזה רצפות ניתן לעשות פוליש ווקס

פוליש ווקס מתאים על פי רוב סוגי הרצפות כמו רצפות טרצו, מרצפות שטיח פרלטור וכיוצא בזה. פוליש ווקס אינו מתאים לרצפות גרניט פורצלן או לרצפות קרמיקה, מכיוון שהוא אינו נצמד למשטחים אטומים לחלוטין. על מנת לשמור על איכות הרצפה ועל מראה רצפה יפה וחדשה לאורך שנים מומלץ לעשות פוליש ווקס אחת לשנה לפחות.

חפשו את החברה המקצועית ביותר בתחום

כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון אשר תעשה עבורכם עבודה של פוליש ווקס, חפשו חברה מנוסה ומיומנת ואל תתפשרו על כך. חברות ניקיון רבות אשר מפרסמות כי הן חברות ניקיון וותיקות מתגלות כחברות לא רציניות ולא מקצועיות רק לאחר העבודה, וזה יכול להיות מאוחר מידי לרצפה שלכם בספו של דבר, וחבל על כך כמובן.

אין כל צל של ספק, כי בניינים רבים זקוקים לאחזקה שוטפת כל ימות השנה מסיבות כאלה ואחרות. מדובר בבנייני מגורים גדולים או בבנייני משרדים, במבנים מסחריים וכיוצא באלה מתחמים שונים. יש להבין, כי בסופו של ד בר אחזקת בניין מורכבת מהרבה מאד גורמים כאלה ואחרים, ועל מנת לתחזק את הבניין כראוי מומלץ לעבוד עם חברת אחזקת בניינים מנוסה ובעלת מוניטין.

אחזקת בניינים כוללת את כל המרכיבים אשר נחוצים על מנת לתפעל את הבניין באופן סדיר ורציף ללא כל בעיות וללא כל תקלות מיותרות לכל הדעות.

מה כוללת בתוכה אחזקת בניינים

אחזקת בניינים כוללת כמה תחומים שונים וחשובים ביותר עבור כל בניין באשר הוא: שמירה ונקיון, תחזוקה שוטפת של המבנה, גינון, טיפול בכל הבעיות הטכניות של הבניין, ניקוי משרדים, טיפול בבעיות הצצות לדיירי בבניין בתחומים טכניים שונים, טיפול בכל החשבונות של הבניין מול הרשויות השונות וכיוצא בזה. אחזקת בניינים כוללת גם תפעול מערך לוגיסטי של טכנאים ואנשי מקצוע אשר מן הסתם נחוצים כדי לתחזק את הבניין כדי לתת מענה מיידי לכל תקלה.

למה כדאי בעצם לעבוד עם חברה לאחזקת בניינים?

חברת אחזקת בניינים מכירה את כל המרכיבים הכלולים באחזקת בניינים ויש לה נסיון של שנים בכך. חברת אחזקת בניינים מביאה לא רק את הנסיון שלה, אלא גם את כל הקשרים הנחוצים עם כל בעלי המקצוע והגורמים האחרים כדי לנהל את המבנה באופן שוטף ללא תקלות. חברת אחזקת בניינים רואה את צרכי הבניין באופן מערכתי ונערכת לקראת העבודה בצורה מקיפה ומסודרת. יכולת הניהול שלה והעמידה מול כל הגורמים הקשורים באחזקת הבניין פוטרת את בעלי הבניין (או מבנה משותף) מלהתעסק עם כל הפרטים הללו ולהעסיק אנשים שונים כדי לעמוד במשימה.

חברת אחזקת בניינים עובדת מול בעלי הבניין עם חוזה עבודה מסודר ומנפיקה חשבונית עבור שירותיה אחת לחודש. בצורה זו אין צורך להתעסק עם שומרים ואנשי ניקיון או טכנאים בנפרד. הכל עובר דרך חברת האחזקה ואתם נשארים עם ראש נקי מדאגות.