אם בעבר, פינוי מחסן נעשה בצורה עצמאית, כיום יותר ויותר אנשים פונים אל שירות זה משום הכדאיות הגדולה של השירות. כדאיות שבאה לידי ביטוי במקצועיות וחסכון בזמן ובכסף.

חשיבותו של המחסן

 בעת קניית דירה או מעבר לדירה שכורה רוב האנשים שמים דגש על כך שהדירה תכלול מחסן. החשיבות של המחסן גדולה שכן ניתן לאחסן בו את כל הדברים הישנים ודברים להם אין מקום בבית .הבעיה היא שרוב האנשים שמים כל מיני דברים במחסן ואינם משתמשים בהם וכך נוצר מצב בו נאגרים מלא חפצים, רהיטים, מכשירי חשמל, ספרים, כלי אוכל והרשימה עוד ארוכה. בשלב מסוים המחסן אינו יכול להכיל עוד חפצים, דבר שמוביל את רוב האנשים לאחסן את החפצים בזוויות שונות ולתלות אותם על תקרת המחסן וזאת על מנת שיוכלו לסגור ולנעול את דלת המחסן. במצב כזה השירות היעיל ביותר הוא פינוי מחסן בצורה מקצועית.

פינוי מחסן מקצועי

 פינוי מחסן בצורה מקצועית תמיד יעשה על ידי חברה שמומחית בתחום הפינוי. החברה תקטלג את התכולה של המחסן על פי סדר עדיפות של הלקוח, תפנה חלק מהדברים לאתר הפסולת הקרוב ביותר למקום המגורים ותציע חלק מהחפצים למכירה יד שנייה. החברה תמיד תכלול צוות מומחים שיפנו את החפצים השונים, יבצעו הערכה לגבי כל חפץ ושוויו, ינקו את המחסן ויאפשרו ללקוח להתחיל מחדש עם מחסן נקי וריק. הסבלים המומחים של חברת הפינוי יחסכו ללקוח גם את כל הקשור אל ההיבט הרגשי (אשר לעיתים מונע פינוי של חפצים שונים שבהן אין כבר תועלת כלשהי מהמחסן).

פינוי מחסנים- כל היתרונות 

  • קהלי יעד- פינוי מחסן מיועד הן לאנשים פרטיים, לחברות עם מחסנים גדולים, לעסקים עם מחסנים קטנים ולכל אחד שמעוניין בפינוי מקצועי של מחסנים על ידי צוות מומחים שמשלב בין יכולת ניקוי לבין יכולת הערכת שווי החפץ ופינויו או מכירתו למקום המתאים. דבר שיכול לחסוך ללקוח בצורה משמעותית ואף להוביל למכירה מוצלחת.
  • חסכון בזמן- פינוי וניקוי מחסן לוקחים (ברוב המקרים) זמן רב, לכן רוב האנשים דוחים פעולה זו עד אשר אין ברירה והם צריכים להתחיל ולבצע אותה בשבת או כמה שעות לאחר סיום יום עבודה. חברת פינוי מחסנים תחסוך זאת.
  • פינוי יעיל- הפינוי יעיל ביותר, שכן מפנים כל דבר לאתר פסולת, ליד שנייה, לעלטאזכן או שמוסרים כל מיני חפצים לצדקה.

ללא עלות – יש אפשרות לשירותי פינוי מחסן בחינם. כאן המומחים יסכמו עם הלקוח כי הם מפנים את תכולת המחסן בחינם ואילו הלקוח מאפשר להם לתרום או למכור דברים שבהם הוא אינו מעוניין.

בשעה טובה האביב הגיע וחג הפסח קרב ובא. אם תהיתם לעצמכם כיצד מכינים את המשרד לקראת החג הכי נקי בשנה אנו נשמח לענות לכם על כל השאלות.

חג הפסח מתקרב ועמו גם הלחץ של הנקיונות שיש להספיק בבית ובמשרד. על מנת לתת לעובדים הרגשה טובה ומכבדת בבואם למקום העבודה בימי החג מומלץ שלא להזניח את נושא הניקיונות וסילוק החמץ משטח המשרד, ועל הדרך גם להעניק תחושה של רעננות והתחדשות שניתן לספק אך ורק דרך ביצוע ניקיון יסודי.

את הניקיון מומלץ לתאם עם חברת הניקיון למשרדים לסוף השבוע, כאשר לא נמצאים עובדים רבים בתחומי המשרד וניתן בקלות לגשת לאזורים כגון המטבח ועמדות העבודה.

חשוב ליידע את צוות העובדים מספר ימים מראש לפנות את מוצרי המזון שלהם מהמקרר על מנת שניתן יהיה להפשיר אותו ולנקות אותו בצורה יסודית. במידה ומאוחסן אצלכם בארונות המטבח כיבוד כגון, ופלים, בייגלה וכדומה תבקשו מהמנקה שתאחסן אותם בקרטון בחדר פנוי כלשהו עד תום החג.

מלבד ניקוי יסודי של המטבח, חברת הניקיון למשרדים תדאג לבצע את עבודות הניקיון הבאות: ניקוי חלונות, ניקוי ארונות, ניקוי ושאיבת ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי עמדות העבודה והמחשבים של צוות העובדים וחיטוי חדרי השירותים.

מבחינת הזמן אשר מומלץ להקציב לביצוע ניקיון פסח הדבר משתנה בהתאם לגודל המשרד, מספר המטבחונים שהוא מכיל וגודלו של צוות העובדים. במידה ואתם חברה בסדר גודל קטן עד בינוני, אשר מעסיקה בין 20-40 עובדים, בהחלט ניתן לבצע את המשימה תוך יום אחד. במידה ואתם ארגון גדול אשר מונה מאות עובדים מומלץ לבצע את העבודה בשלבים ולפרוש אותה על  פני מספר ימים או לחלופין לסכם עם חברת הניקיון למשרדים שהיא תספק לכם כח אדם נוסף לביצוע נקיונות האביב.

שיהיה בהצלחה!

בשעה טובה העסק גדל והתרחב והחלטתם שהגיע הזמן להשקיע בריהוט חדש ויוקרתי שיקשט את המשרד שלכם ויקנה לו תחושה של הישגיות והצלחה. ואולם, כאן לא מסתיימת העבודה ועכשיו צריך ללמוד כיצד לנקות את הריהוט בצורה יעילה ובטוחה שתשמור עליו יפה לאורך זמן.

בעלי עסקים רבים נוטים לאבזר את המשרדים שלהם בפריטי ריהוט ייחודיים כגון, ענתיקות שמוסיפות אופי לעיצוב הכללי של המשרד וכך גם בספות וכורסאות שעשויות מחומרים ובדים עדינים שנוטים לצבור אבק ולכלוך במהרה. רבים לא מודעים לעובדה שבשל החומרים העדינים שריהוט יוקרתי עשוי מהם הוא מצריך לעתים תחזוקה שונה מזו של רהיטים רגילים על מנת שהוא לא יתבלה או במקרה הגרוע יותר יהרס.

על מנת לשמר את אורך חייו של רהיט עליכם להבין קודם כל מאיזה חומר הוא עשוי ובהתאם לכך להתאים את שיטת הניקיון המומלצת לו וחומרי הניקוי שניתן להשתמש בהם.

כך למשל, לפריטים אשר עשויים מעץ יש להשתמש בחומר ייעודי ובשום פנים ואופן לא לנקות אותם בעזרת מים וסבון או מגבונים לחים. לחלופין ישנם רהיטים שחובה לנקות אותם במים וסבון שכן אסור שיבואו במגע עם כימיקלים שעלולים להסב להם נזקים בלתי הפיכים.

במידה ואינכם יודעים כיצד לנהוג בריהוט הקיים במשרדכם התייעצו עם חברת ניקיון למשרדים שתדריך אתכם בנוגע לאופן הניקוי המומלץ.

פקטור חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא תדירות הניקוי. ריהוט יוקרתי אינו זקוק לניקוי יסודי ברמה השבועית אלא למספר פעמים בודדות במהלך השנה מפאת החשש לשחיקת החומר שממנו הוא עשוי. יחד עם זאת, חשוב מאוד להקפיד להסיר ממנו את האבק ברגע שהוא מתחיל להצטבר.

חברות לניקיון משרדים מתורגלות לעבוד עם רהיטים העשויים מחומרים רגישים ויודעות לאבחן כיצד יש לנהוג בכל פריט ובאיזו תדירות לנקות אותו על מנת שלא להסב לו נזקים.

זכרו שכל מה שנדרש מכם על מנת לשמור על הריהוט במשרדכם יפה ויוקרתי לאורך זמן הוא תחזוקה נכונה.

חברות רבות מתלבטות בסוגייה בין אם להעסיק מנקה פרטי או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים. על אף שלשתי האופציות הללו קיימים יתרונות וחסרונות, במאמר זה נראה לכם שבטווח הארוך העסקתה של חברת ניקיון משרדים רווחית ומשתלמת יותר עבור הארגון שלכם.

מגוון רחב של שירותים

להבדיל ממנקה פרטי אשר מציע שירותים מאוד ספציפיים (שטיפת רצפות, ניקוי אבק, תחזוקת מטבח וכדומה), חברת ניקיון למשרדים תספק לכם במקרה הצורך גם שירותים כגון פוליש, ריסוס והדברה, ניקיון שטיחים, ניקוי חלונות בגובה ועוד. יכולתה לענות על צרכים רבים לא רק שתחסוך לכם כסף בהזמנת עבודות מבחוץ היא גם תחסוך לכם טרחה וזמן בחיפוש אחר המלצות לחברות שמתמחות בתחום הספציפי לו אתם זקוקים.

חופשה או מחלה

מטבע הדברים, אין אדם שלא מוצא את עצמו מפעם לפעם חולה או מתכנן חופשה. להבדיל ממנקה פרטי שייעדר מהעבודה במקרה של חופשה או מחלה ויותיר אתכם ללא שירותי ניקיון, חברה לניקיון משרדים תספק לכם כח אדם חלופי שיתייצב לעבודה בכל מקרה בו העובד הקבוע לא יכול להגיע.

עבודה יסודית יותר

ראשית, חברות לניקיון משרדים מחזיקות לרוב ציוד מקצועי ואיכותי אשר מספק תוצאות טובות ויעילות יותר בניקוי המשטחים השונים מאשר ציוד סטנדרטי כגון דלי, סחבה ומטאטא. כמו כן, בכל רגע נתון ישנו אדם חיצוני אשר מפקח על עבודתו של המנקה, דבר אשר חוסך לכם זמן בביצוע ביקורות ניקיון ומבטיח שהמשרד תמיד יהיה נקי ומצוחצח.

אתם לא משלמים משכורת

בהעסקתה של חברת ניקיון למשרדים אינכם משלמים משכורת לעובד הניקיון וכך גם לא מחויבים בכיסוי הזכויות הסוציאליות המגיעות לו כחוק. יתר על כן, הוצאה זו נחשבת להוצאה מוכרת במס שעליה אתם מקבלים חשבונית בסוף כל חודש.

כפי שניתן לראות, קיימים יתרונות רבים בהעסקתה של חברת ניקיון למשרדים על פני עובד ניקיון פרטי. מלבד החסכון בהוצאות השונות אתם זוכים לשקט נפשי וידיעה שבכל רגע נתון

יש מישהו שדואג לנראות של המשרד שלכם. זכרו שהמראה של המשרד שלכם ורמת הניקיון בו יהיו אלה שיקבעו את הרושם הראשוני שיקבלו הלקוחות מהשירותים שיש לעסק שלכם להציע.

המשרד, כמו כל מקום ציבורי אחר מועד לפלישתם של אורחים לא רצויים כגון חרקים, נמלים וטפילים אחרים. על מנת להתמודד עם תופעה לא נעימה זו מומלץ לבצע אחת לכמה חודשים הדברת מזיקים במשרד, בין אם באופן עצמאי או בעזרתה של חברת הניקיון למשרדים.

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו ניגשים להכין לעצמנו קפה במטבחון של המשרד וקולטים פתאום שיירה של נמלים שעושה את דרכה מהוופלים אל תרכיז הפטל שעומד לו על השיש, או לחלופין איזה ג'וק שמתרוצץ לו מעל הכלים בכיור. על אף המראה התמים של מזיקים אלה, אסור להקל ראש בנזקים שהם עלולים להסב לצוות העובדים ולרכוש המשרד.

הופעתם של מזיקים במשרד קשורה באופן ישיר להמצאותו של מזון זמין, כלים מלוכלכים וסביבה לחה. הם נוטים בעיקר להופיע בעונות החמות של השנה אז מזג האוויר הנוח מאפשר להם לחדור בקלות דרך חלונות פתוחים, פתחי הצנרת והסדקים במבנה. הסכנה העיקרית בהימצאותם של המזיקים בחלל המשרדי הינה האפשרות שהם נושאים עליהם חיידקים וטפילים שעלולים לזהם את המזון החשוף ודרך כך לפגוע בבריאותם של העובדים.

על מנת להתמודד עם הבעיה עליכם בראש ובראשונה לדאוג לביצוע הדברת מזיקים במשרד. במידה והיקף התפשטותם של המזיקים איננו רחב, ניתן בהחלט לבצע את ההדברה באופן עצמאי כחלק משגרת הניקיון של חברת הניקיון למשרדים עמה אתם עובדים, על ידי שימוש בתכשירים סטנדרטיים הנמכרים בכל חנות. חשוב לציין שבמידה ואתם בוחרים באפשרות זו קיים סיכוי כי התופעה תחזור על עצמה תוך זמן קצר. במקרה קיצוני יותר בו אתם רואים ריכוז גדול של טפילים, ההמלצה היא לשכור את שירותיה של חברת הדברה חיצונית שתבצע עבודה יסודית בשימוש עם חומרים חזקים שיבטיחו תוצאות לטווח ארוך.

לסיכום, על מנת להמנע ככל האפשר מהופעתם של פולשים לא רצויים למשרד מומלץ להקפיד על ניקיון יומיומי של המטבחים, השירותים וחדרי העבודה בהם ניתן למצוא לרוב מזון ושתייה.

עסקים רבים מבינים היום את החשיבות הרבה בשמירה על משרד נקי מאבק ולכלוך אך נוטים להתעלם מפן חשוב מאוד בניקיון המשרד והוא ניקוי חלונות. במאמר זה נסביר לכם את החשיבות בניקוי חלונות תקופתי.

העסקת חברת ניקיון למשרדים מקצועית הינה תנאי בל יעבור בימינו לניהול עסק מצליח.

משרד נקי ומצוחצח הינו כרטיס הביקור שלנו בעיני הלקוחות השונים ומעיד במידה רבה על איכות השירותים שאנחנו מציעים. ואולם, למרות ההקפדה על ניקיון האבק בעמדות העבודה, הרצפות ופינת האוכל, רבים מאיתנו נוטים לדחות את ניקוי החלונות.

נכון שחלונות מלוכלכים אינם משפיעים בצורה ישירה על בריאותם ואיכות עבודתם של צוות העובדים, אך הם משפיעים רבות על תדמיתו של העסק. דמיינו לעצמכם שאתם נכנסים למשרד שמתיימר לתת רושם של שפע והצלחה אך שהחלונות בו דהויים ומלאים בכתמים של פגעי מזג האוויר, האם הדבר לא יצור רושם שלילי בעיניכם?

על מנת לדאוג לחלונות נקיים לאורך כל ימות השנה עליכם לקבוע עם חברת הניקיון למשרדים שעמה אתם עובדים מועדים קבועים לניקוי החלונות. בכל הקשור לתדירות הניקוי מומלץ להתאימה לעונות השנה ולתנאי מזג האוויר (בחורף מטבע הדברים מנקים פחות לעומת הקיץ בשל הגשמים). במידה ומשרדכם ממוקם בקומה גבוהה שאינה מאפשרת גישה נוחה של איש ניקיון, תתייעצו עם חברת הניקיון למשרדים בנוגע לאופציה של ניקוי חלונות בגובה.

בימים אלה נדיר מאוד למצוא משרד שלא מספק לכל עובד ועובד מחשב ומסך למען ביצוע עבודתו. המסך הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר במחשב שכן הוא זה שמראה לנו את עבודתנו. כמו כן, להבדיל משאר רכיבי המחשב לצג יש אורך חיי מדף גבוה במיוחד במידה ומקפידים לשמור עליו היטב. במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים לניקוי מסך המחשב שיחסכו לכם הוצאות רבות בעתיד.

הכלל הראשון בשמירה על מסך המחשב הוא ניקוי בתדירות גבוהה. לפיכך, במידה וישנה האפשרות מומלץ אפילו לנקות אותו ברמה היומית, כך תוכלו לשמור עליו מפני אבק ולכלוך שנוטה לחדור לתוך פנים המסך. אם אין באפשרותם של העובדים במשרד לבצע את הניקיון בעצמם, תוכלו להכליל את המשימה כחלק מההסכם שלכם עם חברת ניקיון למשרדים בצפון שעמה אתם עובדים.

על מנת להגיע לתוצאה יעילה בניקוי הצג עליכם להתחיל קודם כל בניקוי האבק. על מנת שלא לשרוט אותו מומלץ להשתמש במברשת ייעודית שניתן להשיגה בכל חנות מחשבים, כשהיתרון במברשת זו בא לידי ביטוי בכך שהיא דקה מספיק על מנת להגיע למקומות הצרים ביותר.

בשלב השני של הניקוי השתמשו במטלית ונוזל ניקוי ייעודי אשר מורכב מאתנול ומים שעמו תוכלו להסיר גם את הכתמים העקשניים ביותר שנמצאים על המסך. בכל הקשור למטלית חשוב לוודא שהיא אינה עשויה מחומר שעלול לשרוט את המסך. במידה ואינכם מעוניינים להשתמש בנוזל הניקוי תוכלו להצטייד במגבונים לחים המיועדים לניקוי מסכים.

לסיכום, על מנת להנות לאורך זמן מהמסכים במשרדכם חשוב מאוד להקפיד על ניקוי יומיומי ושימוש בחומרים ייעודיים לכך.

משרד נקי מאבק הינו אחד הדברים החשובים ביותר להצלחתו ושגשוגו של כל עסק, הן בפן הבריאותי והן בויזואלי. משרד מאובק יוצר רושם ראשוני של הזנחה וזלזול מצד בעלי העסק, מוריד את המוטיבציה של העובדים ואף מסכן את בריאותם.

 התמודדות עם אבק זו משימה לא פשוטה שמצריכה תחזוקה שוטפת ויומיומית על ידי חברת הניקיון למשרדים שעמה אתם עובדים. האבק נוטה להצטבר בפינות המשרד, על גבי המסכים, בין מקשי המקלדת, על משקופי הדלתות וכדומה ומלבד היותו פגם אסתטי שבולט לעין מהר מאוד, הוא גם משפיע על בריאותם של העובדים ומעמיד אותם בסכנה להתפתחותן של בעיות במערכת הנשימה.

 האבק ה"רגיל" שאנו רואים מחוץ לבית שונה במהותו והרכבו מהאבק אשר מצטבר בחללים סגורים, זאת בשל התנאים הסביבתיים השונים. הסוג הביתי אשר ידוע בכינויו קרדית האבק ואשר גורם למחלות השונות הינו למעשה יצור שלא נראה לעין אשר חי, מתרבה ומשגשג בתנאים של חום ולחות. הוא ניזון מתאי העור שנושרים מגופנו וניתן למצוא אותו בין ספרים, רהיטים, ביגוד, וילונות ועוד. בסקרים שנעשו בקרב רופאים נמצא כי 20% מהאנשים אלרגיים אליו במידה כזאת או אחרת.

 על מנת שלא לסכן את צוות העובדים שלכם מומלץ להדריך את חברת הניקיון למשרדים לתת דגש רב על ניקוי האבק במשרד ולהשתמש בזמן הניקיון במטליות לחות שסופגות את האבק ומונעות ממנו לחדור לדרכי הנשימה. כמו כן, מומלץ לאוורר את המשרד בתדירות גבוהה, בייחוד בימים חמימים, שכן הקרדיות רגישות לשמש.

בנוסף לכך, תבקשו מחברת הניקיון למשרדים לספק לצוות המנקים שואב אבק על מנת שהם יוכלו להגיע לפינות השונות בהן ישנה הצטברות גדולה של אבק.

בתרבות השפע של ימינו, גם תחום הרצפות לא נשאר מאחור וקיים מגוון רחב של סוגים, צורות, מרקמים, וחומרים שמהן עשויות הרצפות, כשלכל סוג וסוג ישנן תכונות הייחודיות רק לו ואופן טיפול שישמור על חייו לאורך זמן. על מנת לעשות סדר בדברים החלטנו לסקור את סוגי הרצפות הנפוצות ואת הדרך שבה רצוי לתחזק אותן.

ויניל

מרצפות ויניל נחשבות לנוחות למדי בכל הנוגע לאופן התחזוקה שלהן, שכן הן לא מצריכות שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים. יחד עם זאת, בשל נטייתן לצבור לכלוך, אבק וכך גם סימנים של טביעות נעליים מומלץ שלא להזניח ולטאטא או לשאוב אותן ברמה היומית. בכל הנוגע לאופן השטיפה כל שדרוש הוא דלי עם מים חמימים שלתוכו ניתן להוסיף תמיסת חומץ לשמירה על הברק.

 שיש

במרצפות שיש יש לנהוג בזהירות על אף היותן עשויות מחומר בעל עמידות גבוהה. ההמלצה היא לא להשתמש בחומרים המכילים חומצות וכך גם להמנע ממכונות ניקיון שעשויות להשאיר אחריהן שריטות ופגמים.

 קרמיקה

מרצפות קרמיקה גם כן נוחות מאוד לניקוי, שכן הן מצריכות שימוש במים וחומרי ניקוי סטנדרטיים לחלוטין למעט תכשירים בעלי תכולה של וקס. על מנת לגרום למרצפות קרמיקה שלכם להיות נקיות במיוחד היעזרו במטלית מבד גמיש שתעזור להוציא את הלכלוך מבין המרווחים.

 פרקט

על מנת לנקות רצפת פרקט כל מה שדרוש הוא מטלית רצפה שנטבלה במים ונסחטה היטב, כשלכך ניתן להוסיף גם חומרים ייעודיים לניקוי פרקט. זכרו לוודא כי המטלית אכן כמעט יבשה שכן שימוש בעודף מים עלול להרוס את הפרקט. כמו כן, יש להמנע מחומרי ניקוי בעלי תכולה של אמוניה, כלור וחומצות שונות.

לסיכום, על מנת לשמור על הריצוף במשרדכם יפה ומטופח לאורך זמן אל תהססו להתייעץ עם חברת ניקיון למשרדים שעמה אתם עובדים בנוגע לטיב החומרים שעמם מתבצע ניקיון המשרד. זכרו שהשקעה קטנה בתחזוקת הריצוף הקיים תמנע הוצאות גבוהות בעתיד.

לאחר שהשקעתם תקציב לא מבוטל ברצפת פרקט שתשווה למשרדכם מראה יפה ויוקרתי, מומלץ שלא להזניח את הטיפול בה על מנת לשמר את המראה שלה לאורך זמן. בניגוד לעמדה הרווחת, משימה זו פשוטה למדי ומצריכה מכם שימוש זהיר ושגרתי בחומרים ייעודיים לניקוי הפרקט.

 בהעדר תחזוקה ראויה, רצפות פרקט נוטות עם הזמן לאבד מהברק והמראה היפה שלהן.

יחד עם זאת, במידה והזנחתם לאורך הזמן את הטיפול בפרקט והוא הפך לדהוי ומשופשף, אין זה אומר שלא ניתן לחדש את מראהו. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש במרענני פרקט (בין אם במרענן רצפות עץ או שמן – תלוי בסוג הפרקט שמותקן אצלכם). במידה ואינכם בטוחים בסוג הפרקט שיש במשרדכם אתם יכולים להתייעץ עם חברת הניקיון למשרדים שאתם עובדים עמה והם ידאגו לברר מהי הדרך והחומרים הטובים ביותר לחידוש הריצוף.

 לאחר שחידשתם את הפרקט עליכם לדאוג לתחזוקתו השוטפת. אחת הפעולות החשובות ביותר שיש לבצע הינה פוליש לפרקט שמטרתו ליצור שכבת הגנה מפני בלאי. את הפוליש מומלץ לבצע אחת לחצי שנה בתיאום עם חברת ניקיון למשרדים, תוך כדי שימוש בחומרים ייעודיים שמתאימים לסוג הפרקט שמותקן אצלכם.

 בנוסף לדברים אלה, מומלץ להמנע מלשפוך מים על הרצפות, לטאטא את המשטחים עם מטאטא בעל סיבים רכים, להחליף את גלגלי הכסאות במשרד לגלגלים מסיליקון שימנעו שריטות ולהתקין וילונות בחלונות שבהן ישנה קרינת שמש ישירה שעלולה לשנות את צבעו של הפרקט.

זכרו שהקפדה על כללים אלה תשמור על הרצפות שלהם יפות ונוצצות לאורך שנים.