כיצד לנקות מסך מחשב?

בימים אלה נדיר מאוד למצוא משרד שלא מספק לכל עובד ועובד מחשב ומסך למען ביצוע עבודתו. המסך הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר במחשב שכן הוא זה שמראה לנו את עבודתנו. כמו כן, להבדיל משאר רכיבי המחשב לצג יש אורך חיי מדף גבוה במיוחד במידה ומקפידים לשמור עליו היטב. במאמר זה נעניק לכם מספר טיפים לניקוי מסך המחשב שיחסכו לכם הוצאות רבות בעתיד.

הכלל הראשון בשמירה על מסך המחשב הוא ניקוי בתדירות גבוהה. לפיכך, במידה וישנה האפשרות מומלץ אפילו לנקות אותו ברמה היומית, כך תוכלו לשמור עליו מפני אבק ולכלוך שנוטה לחדור לתוך פנים המסך. אם אין באפשרותם של העובדים במשרד לבצע את הניקיון בעצמם, תוכלו להכליל את המשימה כחלק מההסכם שלכם עם חברת ניקיון למשרדים בצפון שעמה אתם עובדים.

על מנת להגיע לתוצאה יעילה בניקוי הצג עליכם להתחיל קודם כל בניקוי האבק. על מנת שלא לשרוט אותו מומלץ להשתמש במברשת ייעודית שניתן להשיגה בכל חנות מחשבים, כשהיתרון במברשת זו בא לידי ביטוי בכך שהיא דקה מספיק על מנת להגיע למקומות הצרים ביותר.

בשלב השני של הניקוי השתמשו במטלית ונוזל ניקוי ייעודי אשר מורכב מאתנול ומים שעמו תוכלו להסיר גם את הכתמים העקשניים ביותר שנמצאים על המסך. בכל הקשור למטלית חשוב לוודא שהיא אינה עשויה מחומר שעלול לשרוט את המסך. במידה ואינכם מעוניינים להשתמש בנוזל הניקוי תוכלו להצטייד במגבונים לחים המיועדים לניקוי מסכים.

לסיכום, על מנת להנות לאורך זמן מהמסכים במשרדכם חשוב מאוד להקפיד על ניקוי יומיומי ושימוש בחומרים ייעודיים לכך.

Share:

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *